Barnmorskan.

Nu har jag varit där och allt såg jättebra ut.
Även hon tror att det kanske är en liten tjej som ligger i min mage =P
Men det återstår och se hihi!

SF-måttet låg på 33 den här gången och Lillen är fixerad som tidigare.
Hjärtjudet låg på 148 slag/min och ligger i högerläge.
Hihi det var en bm-student med idag som skulle känna Lillens fot, men Lillen är nog lite kittlig under sina fötter, för h*n ryckte undan sin fot så fort hon skulle känna.
Men när jag la handen på sidan av magen så kom foten tillbaka igen hihi =)
Lillen kanske är en liten blyg bebis?

Jag skall även få gå på Ryggskola den 7:e maj tack vare att jag har så ont nu.
Jag skall få lära mig att använda ryggen rätt så att jag kan leva att så normalt liv som det bara går.

Åh nu är det nästan 3½ timme kvar tills vi skall in till Norrköping och kolla runt på förlossningen!
Jag längtar som bara den!

Nej jag måste ta nått och äta nu igen.
Lillen har dessutom hicka och börjar bli irriterad tror jag.

Magbilden kommer idag, jag lovar! =)

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0