Bara lunchen kvar.

Nu har jag diskat upp hela disken och jag trodde att jag aldrig skulle bli klar men det blev jag tillslut!
Så nu är det rent och snyggt i köket med *skönt*.

Japp, nu är det bara lunchen kvar, eller jag vet inte om man kan kalla det för lunch längre.
Jag orkar inte laga mat nu så jag tar en tallrik fil och en macka så borde jag klara mig tills kvällsmaten sen får jag hoppas.

Älsklingen är hos läkaren nu så jag hoppas att dom kommer på vad det är för fel.
Och att det inte är något som smittar.

Jag är en aning arg på Pelle, men det har mest med att göra att jag fick städa själv som vanligt utan någon hjälp och jag börjar bli trött på att plocka och städa upp efter honom.
Och nu tycker ni säkert att jag skall sluta med det så han förstår, men jag står inte ut med att det ser grisigt ut hemma hos oss.
Då skäms man när man tar hit folk och det har jag ingen lust med.
Men jag tror att Pelle insåg för en stund sen att jag blev arg på honom och han bad om förlåtelse som tur är.

Jag älskar ju honom oavsett hur han är och gör vissa saker.
Alla kan ju inte va som jag eller vilja ha det som jag =P

Nej nu skall jag fixa nått att äta så jag inte hungrar ihjäl här hemma.

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0