Älskling <3

Jag älskar verkligen min karl <3
Han och Lillen är det bästa som har hänt mig.
Jag ångrar vissa saker som jag har gjort i mitt liv, men om man tänker på det så här i stället så känns det ju bättre.
Hade jag inte gjort som jag gjort så hade jag aldrig träffat Pelle och vi hade inte väntat vårt första barn nu.
Och vi hade inte förlovat oss i sommar heller.
Man skall verkligen uppskatta sitt liv när man har det så bra som jag har det =)
Mitt liv kan inte bli bättre än så här!

Nu har vi iaf ätit frukost och jag behövde bara väcka Pelle en gång så kom han upp av sig självt sen =D
Underbart!

Nej om man skall ringa till föräldragruppen nu och säga att man inte kommer.
Lillen är vild där inne i magen just nu.
Fast det är knappt nå sparkar för det är ju trångt för lilla älsklingen nu, så det är mest puffar och dom gör så in i helsike ont!
Men men, älskar min bebis så mycket att h*n får knuffa på mamma hur mycket som helst hihi <3

PoK

Kommentarer
Postat av: Josefine

ska ni förlova er??? :) :D:D:D:D

2009-04-20 @ 14:10:55
URL: http://citri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0