Äggmacka och Supernanny.

Har precis ätit äggmacka och kollat på Supernanny.
Angelica är oxå här.

Jag har världens kramp i hela högra sidan!!
Det gör skitont och att duscha jättevarmt hjälpte inte.
Jag vet inte vad jag skall göra för att bli av med det.
Har ni några tips?

Annars har det inte hänt så speciellt mycket.
Jag känner att mitt humör inte är på topp idag, tack vare att jag har så ont i benet o i armen.

Nej, till o bli social.
Älskling är inte mycket att hänga i julgran när det gäller i o va social.
Så tråkigt, antingen datan eller nån bok som gäller så fort vi får besök =(
Men, så är det iofs inte alltid men det händer.

PoK

Kommentarer
Postat av: . Pjumas . ♥

Svar: Kom just på att du skall få din bebis just efter att jag fyllt 17 :D jag fyller 30 maj ;)



Jo tack, med mig är det bra, lite huvudvärk och sjuka muskler, men annars är allt okej :)

Hur är det hos er då? :)

2009-04-09 @ 16:19:56
URL: http://pjumas.blogg.se/
Postat av: Angelica

Mamma säger att du kan ta lotion o massera på benet och armen så kan det bli lite bättre. Ta i lite så ska du se att det försvinner. Be Pelle jäkeln om hjälp! Puss o Kram

2009-04-09 @ 17:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0