Adam och Eva

Den filmen börjar på 4:an nu kl. 21:00.
Den skall jag titta på och se om man kan äta nå gott till det, fast jag vet inte vad.
Kanske en tallrik hallonkräm =P
Älskar just hallon, det är så gott!
Förhoppningsvis så kollar Pelle på filmen tillsammans med mig men det tror jag inte.
Han tycker inte om svenska filmer förutom Beck!
Vadå? Svenska filmer är väl oxå bra?
Men men, det går inte o övertala honom.
Det är som att övertala en åsna att sitta haha!

Antar att det blir sängen sen, jag är ganska trött o så idag.
Men det kanske man kan förstå.

Nej nu skall jag kolla på Stockholm Arlanda på 3:an tillsammans med älsklingen =)

Kanske blir ett blogg-inlägg efter filmen men bara ett stort kanske!
Annars säger jag God natt nu istället för säkerhets skull =)

PoK


Kommentarer
Postat av: . Pjumas . ♥

Svar: Ja :D det kan man aldrig veta :)



Huvudvärken gick förbi :) Och sjuka magmuskler och ena muskeln i armen är ännu sjuk, men jag kan bara skylla mig själv :) Spelade badminton med kompisen på gymnastiken igår och så gjorde jag magmuskelträning, så det märks ju att man gjort nåt :)



Tråkigt att det inte finns nåt att göra, men så blir det, och du kan kanske inte heller göra så mycket nu när du troligen har ganska stor mage :)

2009-04-09 @ 20:46:58
URL: http://pjumas.blogg.se/
Postat av: Maria

Go Pelle! Svensk film(utom Beck)är värdelös!:P

2009-04-10 @ 14:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0