4 timmar kvar

Nej jag måste bestämma mig hur jag skall göra nu.
Det är inte så lång tid kvar tills vi måste åka in i sånna fall och jag måste ju göra mig i ordning och det kan ta ett tag.
För jag vet inte ens vad jag skall ha på mig eller vad jag skall ha för frisyr =S
Det som jag hade tänkt passar inte alls in i det här dåliga vädret och jag har fasiken inte så mycket mer just nu som jag kan ha.
Jag kan ju inte fotas i i mjukisbyxor och en t-shirt heller =(

Fan hur skall jag göra?
Jag kommer ångra mig efteråt om jag inte gör det här, som Svea säger.

Jaja, som sagt så får jag ta och bestäma mig nu.
Jag får helt enkelt vända upp och ner på klädkammaren efter nått o ha på sig!

Skriver sen o berättar hur jag gör!

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0