4 års fängelse!?

För vad!?
Jag kan inte bli mer än förkrossad på domen.

Det här har vänt upp och ner på hela vår dag och våra liv.
Kan inte gå ut med vad som har hänt fortfarande, man jag kan inte bli mer än arg!
Jag är förbannad, ledsen, uppriven och totalt i chock.

Dömma en oskyldig till 4 års fängelse när det har myglats så mycket i tingsrätten!
Jag fattar bara inte hur dom tänker!

Jag hoppas att NI har dåligt samvete för vad ni har gjort och att ni känner stor jävla skuld!!
Och hoppas på att pengarna gör er lyckliga!!
Kan inte säga mer än att NI är vidriga för det ni har gjort mot er pappa!!!!



Jävla skitdag!
Först ont i halsen och dålig!
Sen så kommer det här!
Vad gör man?
Kan inte direkt åka hem till Gotland för man har inga pengar till det!
Just snyggt nu när man behövs.
Men icke, jag sitter fast här.

Tur att Lillen är i magen och inte vet vad som händer runt omkring.
Och tur att jag har Pelle, för vad skulle jag göra utan honom?
Han är den underbaraste pojkvännen man kan ha och Lillen har en underbar pappa.

Nej jag måste få frisk luft.
Balkongen nästa och sen lägga sig i sängen igen.

PoK

Kommentarer
Postat av: . Pjumas. ♥

Detta hör inte till mig, men vad är det som har hänt?? :O Du verkar verkligen upprörd över det, vilket betyder att det måste vara nåt viktigt :O :/

2009-04-07 @ 20:21:01
URL: http://pjumas.blogg.se/
Postat av: Teres

Samma sak med mig. det angår inte mig.. /: men är de du som har fått 4 års fängelse ? :( <3

2009-04-08 @ 10:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0