3 timmars sömn extra.

Kan inte påstå att jag känner mig utvilad, men jag behövde verkligen dom där extra 3 timmarna.
Nu kan jag iaf leva som lite människa.

Snart skall jag sätta mig i köket o äta frukost och läsa tidningen.
Älskar att koppla av med god frukost och tidningen på lördagar.
Då känner man att det är helg.

Fint väder är det ute oxå så jag skall nog duscha och göra mig i ordning lite o sen gå ut o sätta mig på balkongen o njuta tillsammans med våra kissemissar.
Pelle sover som en stock ännu och har fortfarande varit som en buffel i sängen.
Sammanlagt har jag väckt honom 3-4 ggr för att be honom hoppa ut eller vända på sig så man får lite mer plats.
Det är inte enkelt att sova i en 120cm säng när man är gravid kan jag lova!
Så högst upp på vår köplista är en ny/större säng!

Nej nu skall jag se om jag får nå liv i min karl eller om han skall sova bort den här underbara dagen!
Idag är det bara min och hans dag, har han sagt iaf.
Så vi får hoppas på att det blir så och inte att det blir övertaget av C.S och sånt.
Vi skulle behöva en hel dag utan massa spelande och bara rå om varandra.
Så håll tummarna på att det blir så =)

Jepp dags för frulle och tidningen!

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0