Välkommen till min nya blogg!

Nu har jag äntligen skaffat mig en blogg som så många har tjatat om så länge =P

Idag så har jag och Fia varit på stan i Norrköping och "fikat" på Gu' va gott ( Det är en pizzeria ).
Efter det tillbringade vi den största tiden på spårvagnen hem till henne. Vi va hemma hos henne och kollade läget lite. Stax därefter så åkte vi tillbaka in till Norrköping igen för att jag skulle hinna med bussen hem till Söderköping .
Dirket när jag öppnade dörren så möttes man av en liten vit virvelvind till katt som va så kelig haha!
Fick inte en lugn stund på kanske en kvart o helt plötsligt lägger hon sig o sover.
Men vår andra katt brydde sig inte så mycket.
Hon är mest lat o sover hela tiden och vill kela på hennes villkor.
Men men, nu är älsklingen o hämta något hos sina föräldrar och jag lyssnar på julmusik, för ÅÅÅÅÅHH vad jag längtar till jul.
Det tråkiga i år är väl att jag inte kommer fira jul med min familj för första gången i mitt liv.
Jag och Pelle har sagt att varannat år så skall vi fira hos min familj o Pelles familj är först ut i år.

Två veckor och tre dagar kvar tills jag åker hem till Gotland för att hälsa på mamma o familjen.
LÄNGTAR!

Ultraljud om en vecka och tre dagar med =)
Dår får man se Lillen älskling för första gången.
Kan man bli mer lycklig och orolig?



Nu skall man ta o lägga sig o vila en stund.
Man blir sååå trött när man är gravid.
Fungerar inte om jag inte får sova en halvtimme (minst) varje dag.

Ta hand om er!
Hej hopp!


Kommentarer
Postat av: SveaJ

åh vad skoj att du har blogg :D

2008-11-17 @ 21:33:45
URL: http://sveaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0