Ultraljud och trötthet.

Nu va det första ultraljudet avklarat och allt såg så fint ut så =)
Har en riktig sprattelfisk i magen, iaf när man bara skulle kolla runt lite.
Men sen när man väl skulle mäta huvudet och sen från huvudet till rumpan rullade Lillen ihop sig till en liten boll och vägrade samarbeta med barnmorskan =P
Så efter ett par gånger av ruskande på min mage så ville Lillen ändå inte.
Då fick jag börja ruska och guppa lite med rumpan så Lillen vaknade till liv. TVÅ ggr fick jag göra det hahah!

Taget i vecka 13+2.

Gjort en kanongod korvgryta igår.
En sån man inte mår illa av hihi.
Mumsigt värre!

Nä så ikväll så skall man väl bara ta det lugnt.
Måste ladda inför helgen för det är så mycket o göra då.
På lördag skall jag o Älsklingen tvätta o städa hela dagen.
Måste ju bli fint till advent o så ju.

Sen bär det av till Gotland om en vecka.
WEEEIII!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0