Svek.

Idag har man varit o ätit kina mat med Pelle älskling.
Sen så gick vi hem och jag somnade när vi väl var hemma.
Jag va så trött.

Nu så har man precis sett på One Tree Hill och skall gå ner till Willys snart för o köpa nån kvällsmat..
Men Pelle orkar inte följa med så jag får gå själv, som vanligt..

Trodde att vi skulle ha en heldag bara jag och älsklingen idag men det blir inte så iaf..
Han har match vid 10 för CS är ju SÅÅÅÅ viktigt!!
Bullshit!

Blir så jävla ledsen och besviken när han har sagt i flera veckor att han inte skall spela idag för att vi skall va och så kommer han o säger att han skall spela iaf för att hans spelnördar till kompisar inte kan ta ett nej...

Det här va en tisdag som vi behövde tillsammans men nej då...
Så nu får jag se på tv själv ikväll igen, men det är inget ovanligt längre..
Jag är så less och trött på att man måste vara "dödssjuk" för att ens pojkvän skall ägna en hel dag åt sin flickvän..
Datan och cs går tyvärr före verkar det som och det gör förbannat ont..

Måste säga att det skall bli skönt o få komma hem till ön ett tag så man kan få umgås med folk som vill umgås tillbaka..
Med Pelle känns det som om att jag måste tvinga honom till o va med mig och varje dag får jag tjata.
Jag gav upp hästarna, kan han då inte ge upp nån kväll för sin egen flickvän?

Vad skall man göra?

Kan inte låta bli och fälla några tårar och tycka synd om mig själv...


Kommentarer
Postat av: Fia

Älskar dig ! minminminmin bästaste ._.

2008-11-27 @ 10:58:32
Postat av: Fia

Älskar dig ! minminminmin bästaste ._.

2008-11-27 @ 10:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0