SNÖ! Massor av snö!

Äntligen så kom snön =D
Massor av det nu, men det är ju typiskt att man inte vågar gå ut nu när man är själv hemma.
Trappan är ju så hal när det snöat. Man vill ju inte riskera o ramla nu i mitt tillstånd.
Men snö är fint o bara titta på med hihi.



Om jag skall va ärlig så har jag ingen aning om vad man skall göra idag.
Det här är en sån här dag då man får ta allt som det kommer.
Katterna skall iaf få gå ut idag så Sirie får uppleva första snön =P

Nu så har man oxå äntligen gått in i v.14 hihi!
Underbart!!
Pelle säger att det börjar synas på mig nu när jag står i profil hehe.
Men jag märker ingen skillnad direkt =S



Men men, få väl ta o göra nått.
Skall nog ringa farmor och fråga hur hon har det i snökaoset på Gotland.
Min älskade lilla farmor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0