Seriöst!

Blir så irriterad på att alla tjejkompisar till Pelle bara säger grattis till honom!
Fine, dom kanske aldrig träffat mig men ändå!!
Man tycker ju att dom kan va lite schysta och säga grattis till mig med.
Det är ju ändå jag som bär på vår lilla älskling i 9 månader..
Det är ju inte bara Pelles bebis utan min med.
Kanske är det graviditetshormoner som spökar nu men jag kan inte låta bli o bli sårad.

Sen när en skriver att vi borde komma till Dalarna och visa upp stoltheten sen, NEJ TACK!
Vem är så dum som tror att man skall resa med en nyfödd?
Man gör ju bara det när det är absolut nödläge.
Sen vad skall jag göra där då?
Alla festar ju bara där, skall jag då sitta där med Lillen och så bara va bortglömd?
Jag tror jag klarar mig utan det.
Vill dom se på vår bebis så får dom fan ta o komma hit i såna fall!
Aldrig i helvete att jag kommer resa dit!

Räcker med att vi skall åka till Gotland sen i sommar.

ÅÅÅHH jag blir bara så arg vid tanken!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tror inte dom menar något illa, det är ju något man säger bara. Man ska inte behöva dra några slutsatser än :) grattis!

2008-11-27 @ 23:12:25
Postat av: Mia

Grattis till dig med:P

2008-12-02 @ 14:07:02
URL: http://metrobloggen.se/pjaamasbyxan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0