Så fruktansvärt arg!

Har jävla svårt skall det va o följa med så jag slipper gå själv i mörkret!?
Nu är jag så arg att jag skulle kunna göra vad som helst för att få en liten jävla påse saltlakris och popcorn!

Hela dagen har varit skit...!
Eller inte i morse, men i eftermiddags och ikväll har allt varit skiiiiit!

Jag är sugen på så mycket men jag får aldrig det, för jag har en pojkvän som vägrar gå med mig i mörkret.
Han säger att jag kan gå själv!
Hahahahahah! Jag tror jag dör, kul o gå själv när det är mörkt, halt och att man är gravid.
Tänk om den där våldtäksmannen skulle komma eller nån annan och slå till mig så att man förlorar Lillen!
Då är man riktigt dum om man går själv!

Jag blir så trött och jag är såååå ARG!!!

Skittorsdag!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är söt.

2008-11-20 @ 21:41:51
URL: http://linneamaria.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0