Lördag.

Idag här det inte speciellt mycket vad jag vet.
Älsklingen ligger ännu och sover o jag sitter här o har tråkigt.
Skall ringa Fia snart och höra hur det är med henne. Hennes mormor gick bort i torsdags.
Pratade med henne igår kväll, då va hon helt förstörd stackaren.

Tror man skall ut o ta en promenad sen när Pelle väl vaknat och fått i sig sitt kaffe.
Det är så fint väder ute och det är så tråkigt o bara sitta inne och kolla på en film osv.
Nä så ut skall vi iaf =)

Är iaf på bättre humör idag hehe.
Humöret svänger ju upp o ner pga alla hormoner och sen har jag ganska lätt och bli arg.
Det har jag fått efter min älskade mamma =P

Hihi Pelle skall ta ledigt den första lektionerna för att han skall följa med på ultraljudet på torsdag!
Det skall bli så spännande och jag bara längtar tills man får se lilla älsklingen första gången.
Hoppas bara att allt är som det skall vara, alltså att Lillen inte är sjuk.
Det är nog det värsta som kan hända just nu.

Måste vika in tvätten sen med. Tvättade som en galning igår.

Man kan inte låta bli och bli lite irriterad på att man vaknade så tidigt idag.
Skulle ha e lååång sovmorgon, men nej, då kommer skitmånga brandbilar och kör med sirenerna på.
Då blir man ju lite nyfiken och går upp o kollar vad det är, men kunde inte se nått så då valde jag och sätta mig här vid datan och kolla om det stod något på NT och jajjemän, det gjorde det.
Det brinner i en villa här!
Men alla klarade sig iaf. Nu pågår släckningsarbetet.
Läskigt!

Nej nu skall man sätta lite fart på verkstaden här =P

Skriver mer senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0