Hormoner o skam =P

Okej jag tror jag tog i lite förut.
Fan att man alltid skall va så "bitchig" som Alex säger haha.
Men men, det är sån jag är tyvärr, men det lär bli bättre sen.
Nu försöker man ju skapa en trygg tillvaro åt sig själv o älskling tillsammans med våra katter och Lillen som kommer.
Lite svårt o koncentrera sig bara när man blir så lätt svartsjuk.
Äsch det är så det är ibland.

Är så stolt över mig själv!
Har suttit o skrivit cv till 3 olika jobb nu som jag skall söka!
Inte illa, så nu kan soc inte komma och säga att man är lat inte!
Dom kan ju va lite... hmmmm... speciella.

Jaja, snart är det dags för sängen.
Är så himla trött nu i huvudet o kroppen.

Skall bli skönt o få krypa ner i sängen med älsklingen o få ligga nära honom.
Det blir inte samma närhet längre eftersom jag har tappat sexlusten helt.
Antar att den kommer tillbaka senare i graviditeten =P

Sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Linda

Det är inte du som är bitchig o svartsjuk.. det är dina grav hormoner! blir likadan.. har klarat mig bra ända tills nu har ett förjävlaigt humör nu..

2008-11-28 @ 13:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0