Grattis till mig hihi!

Idag så har jag namnsdag, Elisabeth-dagen idag =D
Mormor ringde och berättade det för mig, för jag hade absolut ingen aning om det innan haha.
Så kan det va när man är glömsk och trött.

Idag har det inte hänt mycket alls, tagit det lugnt för det mesta.
Fast lite duktig har man varit iaf. Putsat fönster idag, men det va ju inte så lyckat för det började ju och SNÖA.
Helt sjuk, men mysigt.
Pratat med mormor, mamma, min moster och min farmor i tele.
Har haft en sån seg och tråkig dag.



Skrållan älskling <3


Sen ikväll så har man först varit hos svärföräldrarna på middag.
Efter det när vi väl hade kommit hem igen så blev jag på så dåligt humör för att Pelle vägrade följa med mig till affären.
Jag vill ju inte gå själv ute när det är mörkt och dessutom gravid, när det härjar en våldtäktsman här.
Var så desperat och ville ha saltlakris, men men. Jag fick va utan.
Pelle skall köpa det på vägen hem från skolan i morgon och det får jag hoppas haha.
Men nu är man på bättre humör iaf.
Kollade på Grey's Anatomy för en stund sen oxå.
Det är ju en sån härlig serie, Älskar den. Kanske inte lika mycket som OTH, men nästan.

Nu kollar jag och Pelle på Insider om "Alexandramannen".
Han är ju iaf helt j*vla sjuk i huvudet och alla andra äckel som chattar med minderåriga om sex!
Så hemskt!!

Annars om min graviditet då, jag längtar efter min mega mage men det kommer =P
Mår inte lika illa längre, bara när jag börjar bli hungrig.
Snart dags för utlraljudet oxå, det skall bli så spännande.
Men man kan inte låta bli och bli orolig och tänka " Tänk om det inte finns nått därinne? Tänk om allt bara är en bluff?"
Men jag vet att det inte är så eftersom både gravtestet och min BM har bekräftat det för mig haha.
Lillen där inne då, är drygt 7-8cm lång från huvud till stjärt =)
Magen börjar äntligen synas och vill så gärna känna det sprattla till där inne nu.

Nu skall man fortsätta se på Insider med älsklingen!

Puss o god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0