Film och julgardiner.

Idag så har man varit hemma och sett på längdskidor i morse med älsklingen.
Riktigt spännande och Sverige gick det väldigt bra för. Tvåa och trea är inte fyskam i stafett!

Efter det så har man bara tagit det lugnt och fixat och donat lite här hemma.
Plus så har jag kollat på världcupen i hoppning på tv!
Det gick inte så bra för Sverige i omhoppningen tyvärr =(



Vid kl.18 så gick jag hem till svärföräldrarna för att hämta julgardiner och massa saker till jul =)
Man kan iaf se att det kommer bli en riktig jul hemma hos oss.
Men *snyft*, jag får inte va hos mamma och fira jul.
Men det kommer säkert bli jättemysigt och fira jul med älsklingen och hans familj!
Sen så får man fira jul med min pappa för första gången sen man va 2-3 år.
Kommer bli underbart!!

Nu då så sitter man och kollar på Wallander på 4:an!
Hihi älskar Wallander och Beck!

Nej nu får man ta och kila så man inte missar nått i filmen!



Men fy vad arg man blir, massa snö hemma på Gotland, men inget här!
Hoppas det kommer hit snart =P

Kommentarer
Postat av: lina

vi har med massa snö här i västerås.. Minst 5 cm i alla fall.

2008-11-24 @ 08:55:41
URL: http://graviid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0