Det är ju iskallt ute idag =S

Nu sitter man här igen och skriver.
Fryser som en dåre och funderar på o ta en varm dusch innan maten.
Men vad det blir till mat är inte lätt och komma på. Dösvårt ju!
Är sugen på makaroner, fast inte vilka makaroner som helst utan skruvade makaroner =P
Såg på One Tree Hill på tv och där gjorde Haley ordning makaroner med ostsås.
Blev så sugen men tror att det blir samma visa som vanligt att jag klarar lite sen kommer mina kräkreflexer in o sätter stopp för ätandet =(

Annars idag då så vaknade jag vid 9 nån gång o satte mig vid datan nästan dirket för att tanka hem One Tree Hill, avsnitt 11 i säsong 6.
Gick till affären för att köpa bröd medans jag väntade på att det skulle bli klart.
När jag va hemma igen så gjorde jag i ordning två mackor med smör o jordjubbssylt och ett glas mjölk.
Efter det så va det One Tree Hill som gällde.
Inte det bästa avsnittet man har sett men det va bra fast det tog ett tag innan jag fattade vad som hände haha.
Ni som har sett det skulle förstå mig!



Älsklingen kom hem sen på eftermiddagen från skolan och då satte vi oss o kollade på Hancock.
Men somnade efter en timme. Jag kunde verkligen inte hålla ögonen öppna haha.
När jag vaknade en timme senare så va det dags o gå till BM för att hämta några papper.
Vilket får en o längta ännu mer efter Lillen!

Så nu sitter jag här som sagt o överväger om jag skall duscha nu eller sen.

Nu är det 195 dagar kvar till beräknad förlossning!!
Där är lite skrämmande men man vill ju ändå att den dagen skall komma snart så man kan få se älskade lilla bebben.
Den dagen kommer så småningom. Jag får passa på o njuta av att vara gravid hehe.



Nu skall man ta o fixa lite här hemma!

Byebye!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag kan inte fatta att du är gravid, Men jag är jätte glad för din skull (och lite avis) hehe. Hoppas att allt kommer att gå bra! :)

2008-11-18 @ 22:48:36
URL: http://tildavafan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0