1:a Advent.

Orkade inte skriva igår, för det va absolut inte min dag.
Men idag hoppas jag att den blir bättre =)

Pelle ligger ännu och sover, men skall väcka honom om en stund så han vaknar till innan vi skall till hans storasyster på middag.
Han är ju sååå seg på morgonen att om man skall gå vid 3 så måste man väcka honom vid den här tiden så han hinner göra att han skall göra haha!
Men jag älskar honom iaf =P

Katterna va som tokiga igår. Bara för att man satte upp nya gardiner, en adventsljusstake och en sen massa ljus måste dom ju upptäcka allt. Även om Skrållan har upplevt det förra året så blev hon galen hahah!

Funderar på om man skall göra nå nysigt för älsklingen nu, men det är så tråkigt om han inte vaknar.
Nä får fundera ett tag till och se hur jag gör.

Bebismagen börjar äntligen komma nu, weeeiii =)
Och så går jag in i vecka 15 i morgon hihi!
Vill känna Lillen nu, men det dröjer nog nån vecka till.



Ne, nu skall man se om man får nått gjort. Tror att pappa skulle komma hit en sväng med.
Pelle skulle bränna nångra program till honom.
Yeye, ha det så gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0