Väntan.

Sitter här och väntar på att det skall bli dags att gå till mötet.
Får hoppas att dom hinner klart med trappen innan jag skall gå, annars vet jag inte hur jag skall komma iväg =S
Det här mötet är skitviktigt och jag börjar bli stressad.
Det tar en halvtimme ner till arbetsförmedlingen. Kanske 20 min om man har tur.
Då skall man visserligen gå fort och det orkar inte jag.
Får bara kramp i benen o ont i ryggen.

Kan inte bli mer irriterad på dom som sätter upp trappen.
Dom pratar ju mest och gör inte ett piss.
Trappen är som tur var, monterad, men det är bara trappstegen som skall dit..

Hahaha så patetiskt, jag sitter och klagar över en trappa och ett par byggarbetare =P
Då har man nå liv hihi.

Nej skall mysa lite med mina kissekatter och så skall jag se om jag kommer iväg till halv ett som jag måste.

Skriver mer sen!

PoK

Kommentarer
Postat av: Pelle

Älskling<3 Saknar dig som tusan<3 Amo girl!

2008-12-17 @ 10:24:21
URL: http://setesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0