V.15 =)

Så här ser din graviditet ut

Beräknat förlossningsdatum: 2009-06-01

Barnet blev till omkring: 2008-09-08

Du är i vecka: 15

Du är i månad: 3

Antal graviditetsveckor och dagar: 14 veckor 0 dagar

Antal dagar kvar till förlossningen: 182

Sirie är självklart oxå med =P
Sirie i bakgrunden såklart!

Nu så är man där, äntligen!
Tyckte tiden stod still ett tag.
Nä. men så ser det ut iaf.

Igår va det så mysigt hos Pelles syster!
En underbar familj det där.
Är glad att man har dom som en "familj" oxå.

Idag så skall man inte göra mycket alls.
Gå en promenad sen tänkte jag.
Kolla på nån bra film och söka nått nytt jobb =)
Se jag är duktig jag hehe.

Katterna ligger och sover. Skrållan i fönstret och Sirie i soffan!
Haha jag kom på Skrållan igår med o äta ur min popcornpåse.
Så söt hehe =P
Och Sirie skulle självklart sitta med när man tog kort på magen.
Knäpp katt det där.
Men båda är mina älsklingar <3
Pelle med såklart!


Skrållan är BUSTED!

Nä om man skall ta o göra nå vettigt kanske?
Skriver nog mer sen om jag orkar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0