Trevlig middag och gott måndagsmys.

Nu börjar det bli väldigt sent och jag ska snart gå o lägga mig.
Men först ville jag bara uppdatera lite av vad som har hänt ikväll.

Svea ( Pelles lillasyster) ringde och pratade lite.
Då valde vi o följa med henne och Emil ( Sveas pojkvän ) för o uträtta några ärenden.
Samt åkte vi till Willys för o handla mat.
Efter affären så följde Svea med oss upp för att fixa lite med hennes o Pelles designblogg.
Jag ställde mig och lagade mat!
Kött, potatis och bea-sås.
Så otroligt gott att man nästan ville äta ihjäl sig.

Efter att Svea åkt hem så pysslade älsklingen och jag lite här hemma.
Vi valde tillslut o se på Sex and the city som vanligt.
Till det åt jag färska räkor och vitlöksbröd!
Hihi så nu luktar man otroligt gott i munnen =P
Älskling gav mig massage på benen och fötterna medans vi kollade på Sex and the city.
Riktigt gulligt om jag får säga det själv!
Men jag skulle aldrig kunna göra detsamma eftersom jag HATAR fötter!
Usch dom är så äckliga så det är sjukt!
Men mina går bra haha!

Satt oxå o pysslade lite med katternas försäkringar.
Så nu är dom båda försäkrade med toppenförsäkringar.
Tänkte att det är lika bra!
Fick typ halvt panik när Sirie va dålig o att hon inte va försäkrad då.
Men nu så är det bara fritt fram för dom o bli sjuka, fast det vill jag inte iaf!
Mina älsklingar skall ju va friska och va pigga!
Blir oxå extra blödig när jag ser mina djur lida nu, pga alla hormoner haha!
Men det får man va!
Det är ju våra djur vi talar om.

Nä gott folk!
Nu skall jag ta o borsta tänderna o sen hoppa i säng!
Jag börjar bli såååå fruktansvärt trött.

Måste bara säga att Lillen kommer inte få en bättre gudmor än Svea!
Hon är den exakt rätta för "jobbet" och dessutom så gillar jag henne grymt mycket.
Så här bra kontakt har jag inte haft med någon förut som är syskon till ens pojkvän!
Underbar familj allihop.
Tyvärr är jag ännu tveksam till vem som skall bli gudfar ännu. Men det hinner man ju tänka på ett tag till!
Fast så lång tid är det ju inte kvar tills Lillen kommer =D
Känns ännu lite overkligt att man skall bli mamma och att man har ett liv i magen.
Underbar känsla det där när man känner sparkarna från lilla älsklingen som lever loppan.
Men Just nu är det lugnt hehe.

Sov gott och dröm sött.
Vi hörs i morgon!
Och den här gången skall jag försöka sova till kl.10 iaf =P

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0