Trappjäveln oxå!

Om jag tyckte att förra trappen va livfarlig så är det inget mot den vi skall få nu.
Det här är en metalltrappa som blir blixthal på en gång så fort det blir lite blött ute.
VÄRDELÖST!!
Man kan ju inte låta bli och bli irriterad, tanken på att jag kommer säker ha otur och ramla i den här.
Då skall jag ringa till våra hyresvärdar och klaga!
Fast dom är lata jävlar.
Ringde i somras om ett getingbo som va ovanför vår dörr (Pelle är extremt allergisk), men nej då, dom har inte kommit ännu.
Sen har vi mögel i badrummet vid fönstret ( och nu är det min tur o va extremt allergisk) men dom har ännu inte fixat det.
Så här i från skall vi flytta det är en sak som är säker!

Idag skall jag på ett ytterligare möte hos arbetsförmedligen.
Måste göras men men.
Kl.13 skall jag va där.

Sen annars händer det inte ett skit, vad jag vet ännu.

Skall äte frukost nu och kolla på en bra film.
Bye bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0