Torsdag.

God morgon på alla morgonpigga människor!
Kan inte säga att jag själv är pigg, men kunde inte somna om efter att Pelle hade gått iväg till plugget.
Så får sitta här o bli trött en stund så jag kan få sova igen.
Som vanligt fick man knappt nån sömn i natt.
För varmt och Pelle knuffades ooootroligt mycket.
Nej så det blir o sluta ögonen en stund till snart.

Igårkväll kom Angelica hit med hennes kille Pelle.
Trevligt trevligt, men jag va bra trött efter.

Idag skall man bara gå ner till arbetsförmedlingen och sen så vet jag inte mer.
Antagligen skall jag städa och sen glo på nån film.
Älsklingen kommer inte hem förrens 4 idag, så jag får underhålla mig själv.
Så tråkigt att det inte finns nått och göra i den här stan.
Har inga som jag umgås med och det finns inte ett piss o göra.
Hoppas att vi snart flyttar härifrån.

Usch ibland skäms jag för att jag inte litar på Pelle fullt ut när det gäller vissa saker.
Speciellt när det gäller tjejer...
Jag är så otroligt svartsjuk och blir vansinnig om det är nån som jag inte känner som skriver till honom.
Allt har en anledning till varför jag är som jag är.
Men det är mellan mig och Pelle, sen dom som känner till det..
Så tyvärr kan jag inte säga varför..
Men kan inte låta bli o va det varje dag..

Fast ibland kan jag känna att jag är en skugga eller genomskinlig.
Finns jag verkligen i verkligheten?
Det är inte många som hör av sig till mig längre..
Är det bara för att jag skall ha barn eller är det bara för att jag inte finns i närheten längre?
Sen när man väl pratar med dom så frågar dom bara om jag kan göra dom en tjänst, då passar det, men inte annars..
Det jag gör eller hur jag mår, det är oviktigt. Bara dom får sina problem sagda.
Jag duger inte längre.

Men dom som stannat kvar är dom jag kan lita på och som jag räknar med.
Dom är inte många men dom finns.
Tyvärr långt ifrån bara..


Nej nog om trista, tråkiga tankar.
Nu skall jag lägga mig igen.
Annars kanske hela dagen blir skit..

Skriver mer sen om jag är på humör för det!


Pelle, jag älskar dig <3
Nu och för alltid.
Även om vi bråkar och tjafsar så har du mitt hjärta.
Jag kommer alltid vara din.


Kommentarer
Postat av: Pelle

<3 Du är inte genomskinlig älskling. För mig är du färgen som förgyller min dag <3 Jag är alltid din och kommer alltid vara. Du är min nummer 1!!!!



Jag hoppas jag kan komma hem tidigare så vi kan mysa lite =) köpa något gott och sen se på en bra film ^^ Älskar dig amo <3

2008-12-18 @ 09:18:53
URL: http://setesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0