Tisdag!

Nu är det bara två dagar kvar, sen är jag hemma på ön igen =)
Längtar som fan efter mamma och min familj!
Sen så kommer jag få en kusin  när som helst hihi!
Äntligen skall min älskade moster få sin första bebis =D
Och jag kommer ett halvår senare hehe.
Men det är skoj.

Just nu sitter jag och lyssnar på musik och försöker koppla av lite.
Skall fixa i ordning här hemma innan Pelle kommer hem hit med sin kompis Angelica.
Visserligen är det inte stökigt, men det finns lite disk och måste göra rent toaletten =S
I hate it!
Men men, det måste göras. Hatar o ha folk här o så ser det förjävligt ut haha.

Måste borsta katterna idag med och klippa klorna.
Det är dags igen. Sirie och Skrållan fäller ju så mycket päls.
Men Skrållan är nog värst fast det är Sirie som har längst päls hehe.
Katterna kommer va måttlig glada på mig sen.
Skrållan hatar o få klorna klippta. Hon morrar och skriker haha!
Men har man henne i en handduk brukar det gå bra ett tag iaf.

Kände det röra sig inne i magen på mig igår med, så det måste va bebisen!
Mysigt iaf!

Nä om man skall ta o sätta igång, för jag vet inte riktigt när Pelle kommer hem.
Vår telefon är det nå fel på så jag kan inte ringa eller ingen kan få tag på oss.
J*vla COMHEM!

Ha det gött!
Skriver mer sen!


Kommentarer
Postat av: Peppe

ÄÄÄLLSSSKKLLIIINGG <3 Jag kommer hem sen ;D vet inte när men jag skriver på BDB :) Så att du vet ^^ Älskar dig mest av allt på JORDEN <3 DU är den ende för mig och du kommer alltid vara den som finns i mina tankar, no matter what.



Ä

L

S

K

A

R



D

I

G



F

A

N

N

Y



C

E

D

E

R

B

L

A

D

!

!

!

!

!

2008-12-02 @ 13:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0