Tidsfördriv.

PERSONLIGT
vad heter du:  Fanny Cederblad
vart bor duSöderköping
hur lång är du:  174 cm
ögonfärg: Blåa
hårfärg: Brun


SENASTE PERSON SOM
du sov i samma säng som: Pelle
du pratade med på mobilen:  Pappa
på msn: Anna
du gick på bio med: Jesscia och kent
som såg dig gråta:  Pelle
skällde på dig:
 Pelle Haha.

HAR DU NÅGONSIN
sagt jag älskar dig och menat det:  Ja det är klart!
bråkat med ditt husdjur:  Jo när Skrållan varit olydig =P
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Jo det tror jag.
har du varit kär i någon du inte haft någon chans på:  Ja när man va yngre.
är du ensam nu:  Nej älskling är hemma.
låt som fastnar i ditt huvud ofta:  Aa, fast den är bra.
vill du gifta dig: Klart att jag vill.
vill du ha barn:  Har ju en i magen nu ju =P


EXTRA

vem är din bästa vän:  Camilla
vad är du mest rädd för: Disktrasor haha!
vilka kläder sover du i: En svart t-shirt som står "Våga säga nej till Roger och våld"  =P
vart vill du gifta dig: I en kyrka eller på en plats som betyder mycket för mig.
vem hatar du verkligen:  Vågar man säga det här?
kör du bil: Haha nej inte än så länge. Går väldigt segt med det =P
har du ett jobbNe, men snart hoppas jag!
gillar du att ha folk omkring dig: Ja det gör jag.
är du ett hälsofreak: Nej verkligen inte. Pelle säger nått annat men jag är INTE det haha!
har du någon tatuering:  Nej
har du någon piercing: Räknas öronen? Har i 5 st hål i öronen.


DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU

gråtit: Ja
köpt någonting: "Jättte" Salt
varit sjuk: Nej
sjungit:  Ja, Ronny och Ragge! Let´s Pök.
sagt jag älskar dig?:  Ja det är klart att jag har =)
träffat någon ny: Hmm?
saknat någon: Ja älsklingen <3
kramat någon: Ja
kysst någon: Ja, fast mest pussar tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0