Sovmorgon?

Då va det dags igen.
En morgon till då man inte kan sova.
Fy fan säger jag.
Ögonen är så trötta och jag är lika trött men kan ändå inte sova.
Vet inte vad det är, men jag drömmer så konstigt och ingen sovställning känns bra.
Vill sova på mage men vet inte om det är så bra så jag låter hellre bli.
Vill ju inte skada Lillen!

Just det ja, nu när jag nämde Lillen så är det ju faktiskt så att jag går in i ny vecka idag!
V.19 Weeeeiiii!
Ännu ett framsteg!
Snart har ju halva tiden gått och vart tog all tid vägen?
Det har ju gått så fort att inte ens jag hinner med i svängarna.

Idag så skall vi på MÖTE!
Usch då måste man träffa den där skräcködlan.
Finns det någon som gör mig förbannad så är det hon!
En märkeskärring som tror att hon är mycket bättre än en annan och mycket snyggare.
Haha man tyvärr så går inte jag o showar brösten på Otten!
Så jag måste ju erkänna att jag är nog lite bättre än henne, även om det inte märks.
Jag kan iaf lyckas.
Hennes tid är förbi och det är ingen som gillar henne efter allt hon har ställt till med.

Jaja, efter det där blir det nog en tripp hem till svärföräldrarna för o hälsa på.
Det är helt skumt, men även om dom bor 3 minuter bort så saknar man dom.
Så jag måste dit med älsklingen.
Jag tror oxå att dom vill veta lite fakta efter mötet.

Snart nyår då.
Shiiit va tiden går fort.
Snart har ännu ett år gått och jag blir bara äldre.
Men det här året längtar jag efter!
Den 1:a februari så firar jag och älsklingen 1 år!
Och så om 4½ månad så kommer vår älskade lilla bebis!
Just det ja, älsklingen fyller även år den 2:e januari.
Och jag har ännu inte kommit på vad man skall ge honom eller vad vi skall bjuda på.
Jag måste iaf baka lite.
Fast vet ej om det blir tårta eller inte, för älsklingen är laktosintolerant.
Han kan äta tårta men då är det jag som får lida sen.
Yeye, vi får se vad det blir!

Om man skall ta o se på lite Sex and the city och hoppas på att man kan blunda en timme innan Pelle älskling skall upp.
Fast jag lär däcka om en timme säkert.
Men men.
Jag skriver mer senare idag om jag orkar och har humör för det.
Får se helt enkelt.
Med det här mötet så vet man aldrig om man kommer ut glad eller förbannad.

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0