Snuttan min <3

Åh vet inte vad jag skall göra för att hon skall må bra?
Sirie har blivit sjuk.
Hon spyr, har diarré och har feber =(
Hon vill varken dricka, äta eller vara med överhuvudtaget.
Hon sover bara älsklingen min..

Skall fixa i ordning nån fisk till henne.
Skrållan skall oxå få så klart.
Tror kokt fisk blir bra till henne.
Hon måste ju äta nått annars får hon ju ingen näring.
Måste tvinga i henne vatten oxå, stackarn =(

Annars har det inte hänt så mycket mer.
Har vilat hela dagen för min rygg gör såååå ont!
Tack vare all städning igår så får man ju bara bita ihop haha.

Nu skall jag fixa mat till mina kissemissar <3
Återkommer senare o berättar hur det går med Sirie älskling.


Taget igår när vi städat klart hihi.

Pelle, jag älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: SveaJ

vi har jätte bra tabletter som man kan ge till katterna.. vi gav ju det till chili när han mådde så som sirie gör just nu.. Ni kan få några av oss? De är kapslar som man tar isär och häller i pulvret i maten.. :)

2008-12-21 @ 18:37:47
URL: http://sveaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0