Saknar!

Ibland är det helt sjuk hur mycket man kan sakna älsklingen =)
Han har varit bort i några timmar nu, men va fan, saknar honom iaf.
Snart kommer han hem tack och lov =P

Igår hittade jag en skiva med massa gamla bilder på mig!
Så jag får väl bjuda på ett kort i slutet på inlägget.

Idag händer det inget spännande alls överhuvudtaget.
Tror jag iaf!

Åh det va så längesen jag och Pelle hade så mysigt som igår.
Istället för o läsa när vi skulle sova, så låg vi o höll om varandra o pratade en låång stund.
Ibland behövs närhet mer än annars.

Uscha, vet ej vad man skall hitta på idag.
Dagarna är ju så sega =S

Här kommer min bild!



Lite sötare då än vad jag är nu haha!

Nej skriver mer sen när jag vet vad jag skall skriva om.

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0