Pizzadags =)

Pelle är iväg och hämar pizza som vi skall äta ikväll!
Mummmsigt!

Har sett på två filmer sen jag skrev sist =P
Jag har blivit en sån filmnörd.
Såg iaf Jumper och Blue Crush, riktigt bra båda två.
Jumper va den första filmen jag och Pelle va o såg på bio när vi hade blivit tillsammans.
Mysigt mysigt!
Ibland kan jag längta tillbaka till den tiden då man va helt nyförälskad.
Nu är jag bara förälskad och kär.
Älskar ju honom så mycket att jag skulle dö för hans skull.
Bara jag visste att han och vår lille bebis mådde bra.

Nej nu skall jag ta o fixa på bordet så att pizzan får plats hihi.

Skriver nog mer senare ikväll!

Kommentarer
Postat av: Peppe

KEBABARULLA YAAA MAN! ;D

2008-12-18 @ 20:55:36
URL: http://setesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0