Panpizza och storstädning!

Haha Pelle har fått fnatt, han storstädar =O
Riktigt duktig är han och han tog intiativ först av oss två till o göra det.
Personligen så är jag inte så jättesugen på o städa idag eftersom näsan rinner.
Men det msået ju göras.
Skall byta kattsanden i katternas lådor måste jag göra iaf och sen damma lite.

Men först skall jag äta Panpizza för jag är vrålhungrig =P
Har redan ätit en, men måste ha en till.
Fast iofs så äter jag ju för två så då blir det dubbelt så mycket mat hehe.

Va på arbetsförmedligen idag ju, och det gick sååå bra!
Hihi praktik nästa!
Var även inne o handlade ett puder till mig.
Samt så köpte jag en skrivbok som jag skall skriva i om min graviditet, förlossningen och sen som en liten dagbok.
Det är meningen att Lillen skall få den sen när Han/hon har blivit stor.

Älsklingens födelsedagspresent är nu oxå inhandlad, men jag kan inte skriva här inne vad det är för nått eftersom han läser min blogg.

Ne nu är det dags för nästa pizzan och sen blir det o hjälpa älsklingen o städa =)

Kommer tillbaka sen ikväll o skriver lite =D

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0