Måndag!

Har gått in i v.16 nu =D Underbart!

Plus att min moster åkt in till BB nu ikväll och skall föda sitt första barn!
Åååååh det skall bli så kul o få en kusin till!
Speciellt när han/hon är bara ett halvår äldre än mitt eget barn =)
Då får Lillen en lekkamrat.
Min moster är mer som min storasyster och det skiljer sig bara 9 år mellan oss.

Så nu sitter man här och skriver lite.

Tyvärr är jag rätt trött så jag orkar inte skriva allt vad jag har gjort i helgen men men =P

Annars idag då, har ätit lunch med farmor och träffade min äldsta kusin Jenny på hennes jobb.
Sen hämtade jag och mamma mina småsyskon i skolan och på dagis.
Hjälpt mamma lite med tvätt, och med maten.
Sen la jag mig i badet en stund o läste lite i en bok.

Och nu så är man här o skriver.
Skall ta o röra på mig nu.
Är så lycklig man bara kan bli!

Ha det gött! Skriver nästa gång när jag hinner =D
PoK!

Taget i vecka 13+2.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0