Måndag!

Nu va det måndag igen och varje måndag innebär ny vecka för mig o Lillen =)
Är nu i v.17!

Ååååh tiden går så långsamt och vill ha värsta bebismagen där det skriker gravid om mig =P
Men nej då, jag får vänta som alla andra haha.
Lillen börjar nu bli väldigt livlig i magen och man känner mycket sprattel =D
Mest på morgonen.



Annars idag då?
Ja, jag skall snart hoppa in i duschen, göra mig i ordning och sen vänta på att det är dags att gå till arbetsförmedlingen för o hämta nå papper.
Sen vid kl.15 så skall jag på möte hos en arbetscoch.
Eftersom det är så segt med jobb just nu.
Måste hitta nå klokt innan Lillen kommer så man får lite mer föräldrapenning.
Måste även kontakta försäkringskassan o berätta att jag är gravid och att jag skall få komma på nå informationsmöte.
*suck* Så mycket och göra ibland.
Blir helt gråhårig haha!

Sen ikväll kommer pappa hit och fikar.
Det va meningen att han skulle komma igår men då var han tvungen och ta ett viktigt lastbilsjobb.
Så ikväll kommer han =)

Sen blir det nog sängen för min del iaf. Älskling har så svårt o sova ibland så han dyker nog ner i sängen lite efter mig.

Har varit så dålig på o skriva på de senaste dagarna, men det är för att jag inte mår så bra just nu.
Men det börjar bli bättre.

Jag och älsklingen kanske flyttar till Gotland sen efter att han har gått ur skolan.
Inget bestämt ännu, men kanske.
Men sen 2011 flyttar vi tillbaka igen för att Pelle vill plugga i Linköping på rymdprogrammet som kommer då.
Eftersom jag har sån hemlängtan och inte trivs så bra på fastlandet så blir det nog så.
Får se, men det är ännu en liten hemlis. Ingen utav våra föräldrar vet om det här ännu.

Nej nu skall jag ta o hoppa in i duschen!
Skriver sen och berättar hur det gick på mötet om jag får nån praktik eller inte =)

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0