Lite bättre.

Sirie mår nog lite bättre nu.
Har lyckats fått i henne lite kokt fisk och vatten.
Veterinären sa att vi skall hålla koll på henne nu under natten och blir det inte bättre tills i morgon så skall vi åka in med henne så hon får vätskas upp lite.
Men nu äter hon om man ger henne något. Inte mycket men det är ändå något.
Vatten är det lite svårare med.
Det måste jag ge henne på en tesked o "mata" henne.

Så i natt blir det o gå upp varannan timme och ge henne vatten.
På order av veterinären.
Hon blir nog bra får man hoppas.

Annars nu ikväll så har jag och älsklingen sett på film och ätit lussebullar =)
Mysigt mysigt!
Nanny McPhee blev det som vi satt och såg ikväll.
Den är grymt rolig haha!

Nej nu skall man ta och göra sig klar inför natten.
Sirie skall ha vatten och sen så skall jag lägga mig o läsa lite tror jag!

God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0