Knackningar..

Vaknade i morse vid halv 7 av knackningar på granndörren.
Skitskumt, för det knackade typ några minuter och sen körde dom iväg.
Efter en stund kom dom tillbaka och började knacka.
Så fortsatte det i en halvtimme typ.
Jättedrygt och så blir man ju rädd.
För man vet ju vad grannen har för vänner och vilka det är som hänger här.
Det är direkt inga man skulle vilja möta ute i mörkret eller någonstans för den delen.
Riktigt läbbiga typer.

Jag har fortsatt o varit dålig på o blogga.
Fy skäms på mig!
Nej men man får väl ta o bli lite bättre.
Det har bara varit så mycket att jag inte orkat bry mig om bloggen nu på ett tag.

Igår så va man mestadels med älsklingen.
Men hade långtråkigt en bra stund och därför gick jag hem till Pelles föräldrar.
Pelle satt och fixade med en design så det är inte kul o va hemma o inte göra nått då hehe =P
Jag och Pelles mamma gick vidare hem till Pelles mormor och hälsade på.
Även älsklingens morbor va där igår o hälsade på.
Det va trevligt de!

På kvällen när vi va hemma igen så blev jag hungrig ( IGEN ).
Då var det dags för pizza med MASSOR med fefferoni!
Tror jag knapra i mig minst 15 st!
Såå otroligt gott och Pelle tycker jag är knasig haha.
Det va ju inte ens starkt.

Yeah yeah, idag så händer det nog inte så otroligt mycket.
Älsklingen skall hem till sina föräldrar och kolla på skidor med sin pappa.
Jag själv då, skall nog bara glutta igenom Sex and the city hela dagen hihi =P
Pelle har även lovat att vi skall ut och gå idag så det blir nog så.
Vi har bestämt att vi skall ut o gå varje dag, dels för att det är viktigt för mig och sen skönt för honom.

Måste oxå säga att Lillen börjar bli riktigt livlig i magen nu.
Och så får jag små sammandragningar.
Även foglossningen har börjat.
Så jag skall nog köpa en Pilatesboll.
Det är jätteskönt o sitta på en sån när man har ont i bäckenet.
Min bröst har till och med blivit större, men till min förbannelse så har det blivit bristningar på dom =S
Men det hör till!

Nu skall jag äta en god frukost och se på Sex and the city!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0