Julgransvakt.

I natt har det varit en tuff natt.
Skrållan väckte mig vid halv tre med sina tappra försök o klättra i granen.
Men icke sann icke, matte var där med blomduschen.
Vid halv fyra somnade jag om igen.
Fast sömnen varade inte så länge för kl. 8 var Skrållan igång igen med sina försök.
Den här gången stod Sirie och tittade på (tack och lov).
Så hon är inte så lycklig på mig idag =P

Kroppen är mör efter igår.
Benen värker, ryggen lika så.
Men men det va så värt det.
För gud va fint det är hemma hos oss nu.


Vår gran, innan Skrållan har varit i farten =P


Vårt mysiga sovrum. Hihi vi har en liten gran där inne med =P

Nu mina damer och herrar, så skall jag sätta mig o äta frukost o mysa liten älsklingen innan han går till sina föräldrar o kollar på skidor =)
Sex and the city skall oxå sättas på hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0