Juldagen.

Tänk att julafton är över nu.
Det har gått riktigt fort det här året och snart går vi in i ett nytt år.
Den nya speciella året =)
Lillen kommer den första 1 juni är det beräknat och jag längtar så mycket!

Ja, min julafton kunde inte bli bättre =)
Det va en mysig och en helt fanastisk jul.
Om jag skall va ärlig så trodde jag att jag skulle längta hem till min familj på Gotland.
Visst jag tänkte på dom under Kalle, men jag längtade faktiskt inte så mycket efter dom.
Det va en underbar julafton med god mat, godis och trevligt sällskap.
Är stolt över att jag har fått blivit en i Pelles familj.
Jag älskar dom lika mycket som jag älskar min egen familj <3

Ja nu vill ni säkert veta vad jag och Pelle fick i julklapp.
Jag orkar inte berätta allt och kommer nog inte ihåg precis allt just nu heller.
Får ta nått kort sen på grejerna kanske (om jag orkar).

Vi fick:
Bricka med tacoskålar
Påslakan
Ungsformar
Glas
Köksredskap
Bestick
Parfymer, duschgel och bodylotion ( Fick Kate Moss av älsklingen och av min mamma så fick vi varsin Addidas )
Kontorsstol
Ljusstakar
Kläder
Smink (Till mig ;) )
Prydnadstomtar
Vantar
Badlakan
Brickor formade som hjärtan.
Bok
Och av mig fick Pelle ett presentkort på bokhandeln ( Eftersom han är en bokmal hihi )


Ja det va allt jag kunde komma på nu.

Idag så vet jag inte riktigt vad man skall hitta på.
Sitter o väntar på att Fia skall ringa, men hon är lite seg ibland på o passa tiden.
Det är nästan en timme sen hon skulle ringa mig.
Vi skulle väl ner på stan o fixa lite och sen åka ut till stallet för o skritta ut en sväng.
Men vi får se, hon måste ju ringa först.
Vill inte komma hem när det är mörkt nämligen.
Blir lätt trött nu när man är gravid så jag orkar inte hålla igång lika mycket som jag gjore förut.

Nej jag skall ta o äta vidare på min frukost.

Skriver mer senare! Och då kommer lite bilder oxå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0