Jippie!

Mötet gick jättebra.
Trodde inte det kunde gå så bra, men det kunde det hihi!

Sitter o lyssnar på Jonas Brothers och äter inlagda persikor.
Så muuumsigt!

Jag somnade om vid 8 i morse igen typ.
Innan det så låg jag en stund i sängen och kände lite på magen.
Och plötsligt dunkar det till och det va banne mig inte ett hjärtslag utan en rejäl spark!
Så mysigt och häftigt.
Räckte med att jag la handen på magen så kom det en liten knuff tillbaka.
Lillen mår bra hoppas jag, det verkar så iaf hihi!

Nä ville bara uppdatera lite.
Skall till affären snart o handla lite mat.
Men vet ej vad man kan äta för något idag.
Får se, men jag är sugen på kykling eller nått köttigt iaf.

Yeye, vi hörs nog senare!

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0