I morgon!

I morgon vid den här tiden så är man snart Gotland!
Åh vad jag längtar efter mina vänner och min familj.
Skall bli skönt o snart få va hemma!
Men det är aldrig kul o va ifrån älsklingen, fast jag vet att vi behöver va ifrån varandra så att vi får känna lite saknad.

Älskling <3

Idag då, blir det o packa väskan (väskorna).
Måste ner till Willys sen och köpa babymorötter, nån dricka och nått annat gott jag skall ha med mig på flygplatsen eftersom jag får vänta två timmar på att gå ombord på planet.
Segt o vänta så där, men det är värt all väntan.
Får bunkra upp med gravid-tidningar och böcker.
Folk kommer väl tycka att man är dum i huvudet som sitter o knaprar på morötter som en kanin, men va fan. är man gravid så är man!
Ser däremot inte fram emot o åka bussen till flygplatsen.
50 min på E4 är ingen hit, inte när man har sjukt lätt för o bli åksjuk.
Tabletter hjälper inte ett skit o inte såna där band heller *suck*.
Får helt enkelt bita ihop o hoppas på det bästa =P
Sen ikväll så blir det bara o slappa med älsklingen.
Måste ju vara med älsklingen sista kvällen på en vecka.

Usch blir ju ledsen när jag tänker på att det är sista natten nu tillsammans på en vecka.
Men ganska skönt skall det bli o få sova i egen säng.
Aja får iaf sova i min lillasysters rum haha!

Nej gud vad jag längtar!

Hihi nu är det 180 dagar kvar till förlossningen =)


Tomten Sirie <3 Hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0