Gotland!

Nu är man snart hemma hos mamma!
Åh så jag längtar.
Men den här ångesten är tillbaka..
Jag kommer sakna Pelle så otroligt nu medans jag är borta.
Vet att vi ses snart igen men ändå.
Sist jag va där nere så va jag inte gravid och dessutom så va det ganska körigt då mellan oss.
Nu är jag gravid och så är det så underbart mellan oss, det gör det lite svårare..
Sen så tänker jag hela tiden på att jag kommer missa flyget trots att jag har dubbelkollat allt flera ggr.
Jag har gott om tid till allt.
Men jag ser inte fram emot o sitta på flygplatsen i två timmar o inte göra någonting.
Har med mig massa tidningar och böcker så det borde funka.
Nu när man är rökfri så kan man inte fördriva tiden med och röka heller när man väntar på flyget.
Fast det är underbart o inte röka längre!
Känner mig fräschare helt enkelt.

Så här ser min reseplan ut:
6:00 : Gå upp och fixa klart allt det sista.
9:00 : Gå till bussen som går 9:10 in till Norrköping.
9:55 - 10:30 : Vänta på flygbussen
10:30 : Flygbussen kommer. Framme 11:30 på Skavsta Flygplats.
11:30 - 13:15 : Checka in, gå genom kontrollen och sedan vänta på flyget.
13:40 : Går flyget hem till GOTLAND!



Nej måste ta och göra klart allt nu. Skall äta frukost så att Lillen är nöjd, göra mig i ordning och packa ner det sista.
Sen mysa med älsklingen tills jag skall åka med bussen.
Skriver mer sen när jag är framme!!

Hejs svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0