God natt!

Nu är det nog äntligen dags för sängen.
Riktig mysig kväll om jag får säga det själv.
Pizza åt mig och kebabrulle till älsklingen.
Och medans vi åt så såg National Treasure 2!
Efter filmen visste vi inte riktigt vad vi skulle göra så vi satte oss och spelade kändis-TP.
Haha skoj men jag förlorade!

Så nu är det dags o sova!
Skall bara läsa lite innan.
Håller på o läser Mari Jungstedts femte och sista bok, I denna ljuva sommartid!
Såå bra! Jag verkligen älskar hennes böcker.
Dels för att det handlar om mord på Gotland och för att jag kommer ihåg alla platser i huvudet hehe.

Ni skall få se en skitkul bild här!



Det är Sirie i vår påslåda i köket som hon sitter i.
Hon öppnade den själv och slet ut massor med plastpåsar över golvet och så kröp hon in bakom lådan och låg där o glodde som ett litet fån haha!
Skrållan försökte göra samma sak som henne efteråt, men lyckades inte riktigt.
Tanken på att hon är mycket större och tjockare än Sirie hehe!
Men synen va rolig iaf!

Nej nu skall jag sova!
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0