God morgon!

Vaknade för 5 min sen och drömde en sån mysig dröm.
Jag va på badhuset med min lilla bebis, och den här gången va det en tjej =)
Åh jag vill bara veta vad vi får för nått, en liten pojke eller flicka.
Tyvärr så får man sällan reda på den inne i Norrköping och då måste man till Linköping.
*Suck*, jag som vill veta. Man kanske kan fråga lite försiktigt.
Om det är samma som vi hade förra gången så blir den nog inga problem.

Idag händer det nog inte mer än att jag skall ner till posten och hämta ett paket.
Det är iaf från mamma och i det ligger det massor med julklappar =P
Men dom får inte öppnas innan jul (tyvärr).

Måste äta frukost nu, både jag och Lillen är hungriga.

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0