Förkyld och helt matt.

Nu var det dags igen.
Har blivit förkyld och hela kroppen känns tung.
Vaknade av att jag knappt kunde andas genom näsan och snoren rann =(
Jag hatar verkligen o va förkyld.
Jag kunde väl få ha varit frisk istället?
Det är ju för tusan nyår i morgon och då vill jag inte va snorig.
Men men, det är ju så det är.
Får bara hoppas på att jag är frisk snart.
Måste nog in på apoteket o köpa nässpray idag iaf.
Om jag skall kunna andas klokt.

Det blev inte någon sovmorgon för mig idag heller pga förkylningen.
Fast det spelar inte sån stor roll, lika bra o gå upp så man inte sover bort hela dagen.
Skall till arbetsförmedlingen sen på ett möte kl.13 så måste iaf gå hemifrån halv 1 för att hinna ner.
Jag går så långsamt nu, för foglossningen gör så ont ibland att man knappt kan röra sig hehe.
Känner mig som en gammal tant på 90 år som klagar på allt, fast det är väl klart att man får göra det?

Jag skall nog ta o fixa lite frukost och sätta mig med en tidning.
Eller nått haha!

Skriver mer senare idag!

PoK

Älskling <3

Pelle, jag älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0