Färdig hihi!

Nu var man äntligen klar med städningen.
Så skönt o ha det riktigt fräscht hemma hos oss nu och allt julpynt är uppe.
Katterna tycker (tyvärr) att det är jättespännande och skall försöka komma upp i granen och plundra den på kulor.
Men jag har blomduschen i högsta hugg och katterna har redan fått sig att par duschar haha.
Lägger in en bild på granen i nästa inlägg.

Snart så kommer svärföräldrarna hem hit på fika.
Mysigt mysigt!

Min rygg värker efter all städning idag, men det är det värt.
Skall hoppa in i duschen sen när Eva och Lasse har gått (mina svärföräldrar).
Kände först för o ta en promenad ikväll med älsklingen, men jag är sååå trött!
Blir nog o kolla på en bra film istället =)

Nej nu skall vi ta o fixa fika.
Eva kom precis!

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0