Egon!

Nu har HAN äntligen kommit =)
Min kusin som vi alla har väntat på i flera år!
Så igår morse ca kl. 05:00 så föddes min underbara kusin.
Tyvärr gick allt där efter inte så planerat.
Min mosters moderkaka gick sönder innan den kom ut så hon fick åka med ilfart upp till operation o sövas.
4 liter blod förlorade hon va på gränsen till o förblöda.
Så läskigt och hemskt.
Men nu mår både min moster och lille Egon bra =)

Var på stan igår med Camilla och fikade.
Gick även in på Babyproffsen o kollade barnvagnar.
Har hittat en jag vill ha men tyvärr verkade den rätt tung.
Vilket inte är så bra eftersom vi kommer åka buss rätt mycket.

Sen när jag kom hem va min  styvfarmor och styvfarfar här o fikade.
Så det blev ännu mer fika för min del.

Kl. 4 så gick jag hem till mina småbröder o hälsade på.
Åh min lille käre Jessie älskling <3
Vad jag saknat min voffsing.
Han blev så glad när jag kom att hon kissade på sig hihi =P

På kvällen bakade mamma och jag kakor till jul som jag skall ha med mig hem.
Det finns ingen i hela världen som gör godare kakor än min mamma.
Det säger alla hahah!

Idag då; Mormor kommer vilken minut som helst för att hälsa på.
Sen om vi har tur så kan vi åka o kolla på lilla Egon =)
har även lovat Mattias att vi skall gå till Bingan och köpa glass.
Han gjorde sin fyraår kontroll för några dagar sen och då lovade jag honom en glass.
Ikväll skall man nog träffa lite vänner.
Andreas och Johanna.


Ha det så bra!
Skriver när jag har ork och lust.
Det är så mycket hela tiden så jag har knappt tid för det.


OBS!
Egon har fått namnet efter min morfar som dog för 5 år sen.
Även han hette Egon.
Så vill inte ha dumma kommentarer och vill att ni visar respekt.

Morfar dog hastigt i en hjärtinfarkt, 62 år gammal.
Han va som min extrapappa och fanns alltid för en.

Så den som inte visar respekt för mig, visar även inte det för min familj..


Kommentarer
Postat av: Alex

förstår inte varför någon skulle kommentera namnet.. Ett barn får ju namn av olika al´nledningar, dessutom finns det många andra sämre namn.. Typ Bertram :D

2008-12-10 @ 11:31:23
Postat av: Fanny

Hahah det kan jag hålla med om =P Fast det finns ju rötägg som kan säga dumma kommentarer. Själv är jag stolt över namnet Egon =)

2008-12-10 @ 14:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0