Dammsugarpåsar!

Nu har man beeställt dammsugar påsar¨på internet och så doftkulor med liljekonvaljdoft.
Så smidigt och får hem det i början av nästa vecka!

Idag så händer det lite här hemma iaf.
Skall iaf storstäda.
Katterna fäller och damm ligger på hyllorna.
Inte alls bra för min allergi och så måste det ju va trevligt till jul.
För en gång skull så ser jag fram emot o få städa o göra fint.
Älsklingen slipper, för han är hos sina föräldrar o kollar på skidor.
Älsklingens mamma är oxå sjuk så jag vågar mig inte dit nu om hon smittas.
Har ju mycket dåligare imunförsvar nu när man är gravid!
Pappa skulle eventuellet titta förbi idag oxå!

Ååååh jag bara längtar tills julafton!
Då skall jag få fira jul med min pappa för första gången =)
Helt underbart!
Sen så lär jag oxå få mycket julklappar hihihi!
Mamma,mormor och min låtsasfarmor har skickat upp alla deras julklappar till oss, som vi skall hämta på posten idag.
Mamma sa att det är en stor kartong så jag är överlycklig!

Nej nu skall man äta frukost och kolla på Sex and the city (bara två avsnitt).

Skriver mer och uppdaterar om min städning senare idag =P

Kommentarer
Postat av: SveaJ

mammas magkatarr smittar nog inte ska du se :D

2008-12-20 @ 16:04:28
URL: http://sveaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0