Dagen är här =P

Äntligen har dagen kommit som alla har gått o väntat på.
Äntligen är det JULAFTON!

Det är bara jag och katterna som är vakna än så länge.
Jag vakna runt halv 7 och kunde inte somna om för jag låg o tänkte på allt som skulle göras innan halv tolv.
Vid halv tolv skall vi nämligen vara hemma hos svärföräldrarna.
Så jag skall börja fixa håret snart men sminkningen tar jag efter frukosten.
Pappa kommer hit kl. 9-10 för att att äta frulle med oss och sen självklart följa med till Pelles föräldrar.
Det skall bli så kul o fira jul med pappa idag!
Har inte gjort det i hela mitt liv så jag har längtat extra mycket i år!

Saknar min familj på Gotland såklart men det hör till.
Jag och Pelle har ju en egenfamilj på oss nu så det blir varannat år som vi firar här i Söderköping och sen nästa år på Gotland hos mamma.
Så nästa år är vi där =)
Då har ju Lillen kommit oxå hihi!
Så sista julen som jag är icke förälder.
Sen är man MAMMA.


Nej nu måste man väl sätta fart!
Jag kommer tyvärr inte hinna skriva något mer nu under dagen utan det blir i kväll som jag uppdaterar.

God jul på er!

Kommentarer
Postat av: SveaJ

god jul! :)

2008-12-24 @ 09:42:07
URL: http://sveaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0