Bebisen <3

Nu är jag nästan säker på att det är bebisen jag kände.
Det sprattlar lixom till i magen på en.
Hihi en sån underbar känsla =D
Ville bara säga det!

Pelle ligger o vilar och jag kom ur duschen nyss.
Är så himla trött så jag va tvungen o piggna till lite.
Men det är ju typ helt omöjligt när man är trött =P

Kan inte bli mer lycklig än vad jag är just nu =)
Pelle är helt underbar även om vi kan tjafsa ibland.
Men jag älskar ju honom vad som än händer.
Det kommer alltid vara vi två tills döden skiljer oss åt <3

Hihi nu skall man se om man får upp älsklingen så att man kan börja laga mat =D
Idag blir det stekt kött, ris och sås =P
Och massa morötter till mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0